Jaunumi

Lai pārdošanas ieradumus un prasmes nostiprinātu, ir jāpraktizē katru dienu

27. 07. 2019
zina

Biznesa apmācību trenere un zīmola “Uzdrošinies pārdot” radītāja un vadītāja Terēze Riekstiņa labprāt dalās pieredzē, iedvesmo un palīdz pārdevējiem apgūt jaunas prasmes pārdošanā un trenēt viņu stiprās puses. Pirms neilga laika viņa radīja biznesa apmācību spēli “Pārdošanas maratons”, kas sastāv no 16 prasmēm, kas ir sasaistītas ar 16 sporta veidiem. Vairāk par spēles ideju un izmantošanu uzņēmumā stāsta Terēze.

  • Kā radās ideja par spēli?

Ideja par spēli radās no sarunām ar pārdošanas un uzņēmuma vadītājiem, kad viņi man jautāja, kā nostiprināt apmācībās iegūtās zināšanas praksē. Kā panākt, lai darbinieki sāk pielietot to, ko iemācījušies, izlasījuši vai ieraudzījuši citur? Atbilde slēpjas DARĪŠANĀ. Lai ieradumus un prasmes nostiprinātu, ir jāpraktizē katru dienu, turklāt sākumā ļoti apzināti – ar disciplīnu un ikdienas treniņiem. Līdzīgi kā sportā. Tā arī radās ideja par spēli – izveidot instrumentu, lai komandas pašas var to darīt.

  • Ko pārdevēji iegūst no šīs spēles? Kā tā var palīdzēt viņiem pārdošanā?

Pārdevēji iegūst  to, ka var praktizēt, trenēt, atkārtot un atkārtot prasmes, kas palīdz pārdošanā, darbā ar klientiem un ceļā uz rezultātiem. Turklāt daudzas prasmes pielietojamas ne tikai pārdošanas procesā, bet arī ikdienas dzīvē, un var dot citus rezultātus, sarunas ar cilvēkiem un sapņu piepildīšanu. Vēl pati komanda iegūst to, ka kopīgi izdiskutē šos jautājumus, var ieraudzīt savas stiprās puses un prasmes, pie kurām jāpiestrādā vairāk. Tas ir arī labs team building pasākums, kas ļauj iepazīt vairāk savus kolēģus. Un arī katras nedēļas sapulce kļūst interesantāka.

  • Vai ir iespēja, nopērkot spēli, sarunāt, ka Tu kā trenere apmāci pārdevējus, kā šo spēli uzņēmumā spēlēt?

Jā, noteikti. Vairāki uzņēmumi tieši tā arī rīkojas. Katru nedēļu tiekamies kopīgās spēles sesijās, un pēc tam viņi individuāli pilda mājasdarbus, lai pēc nedēļas pārrunātu un dalītos savos atklājumos un secinājumos. Man pašai ļoti patīk šīs sesijas, kad divu – trīs mēnešu laikā ir iespēja iepazīt komandu, produktu un klientus no konkrēta uzņēmuma puses.

  • Ko esi novērojusi, kā mainās pārdevēji, spēlējot šo spēli vai apmeklējot Tavus kursus?

Visforšākais novērojums, kad viņi ierauga vai gūst apstiprinājumu, ka pārdošana ir kaut kas tāds, ko var iemīlēt – iemīlēt klientus, savu produktu, lepoties ar savu uzņēmumu un atrast vietu tur sev un saviem sapņiem. Man patīk pārdevējiem parādīt, ka, ieliekot sirdi, viss pārējais notiks pats no sevis. Pārdošanā maz ir racionālu lietu – tieši to cenšos parādīt gan savās apmācībās, gan spēlē.

  • Zinām, ka pavisam drīz būs kāds jauns produkts. Vai vari padalīties, kas tas būs?

Jā, jau rudenī plānoju izlaist spēlei papildrīku, kas ļaus katram pārdevējam individuāli trenēt pārdošanas prasmes un iemīlēt pārdošanas procesu. Arī šeit lielākais uzsvars būs uz DARĪŠANU un praktizēšanu. Sekojiet līdz informācijai un uzdrošinieties pārdot!

 

Terēze ir vadījusi apmācības tādiem uzņēmumiem kā Latvenergo, Nordea banka, IF apdrošināšana, Tele2, Bigbank, Inchcape Motors Latvia, u.c. Ja arī jūs vēlaties savā uzņēmumā nostiprināt esošās pārdevēju prasmes un apgūt jaunas, aicinot Terēzi novadīt kursus uzņēmuma darbiniekiem vai iegādāties spēli “Pārdošanas maratons”, lai paši varētu trenēties, sazinieties ar mums, rakstot uz info@uzdrosiniespardot.lv.

Gribi saņemt visjaunākās ziņas? Pieraksties!